Bruduppsättning och make-up

Så nu har jag ringt och bokat håruppsättning och make-up till bröllopsdagen. Eller ja, egentligen har jag haft ett ställe preliminärbokat rätt länge. Bloggade nog om det för ett tag sedan när jag en dag gick dit och pratade lite med hon som jobbar där. Jag hade inte bokat tid eller någonting utan jag gick bara in och hon tog emot mig på en gång! Så kollade hon på mitt hår och vi diskuterade lite förslag. Verkligen tillmötesgående! Dock visade det sig idag när jag ringde att det är inte hon som kommer jobba på min bröllopsdag... men jag hopppas att hennes kollega är lika trevlg! :)

Ska man ha det så här kanske?

Nej inte direkt...
Jag är nog en person som har lättare för att veta vad jag inte vill ha än vad jag vill ha.

Nu ska jag ta mig tid och lägga upp lite önskelista på vår bröllopstorgs-sida.
Ja, vi har en sida på bröllopstorget och jag lovar att ge er adressen dit så snart jag fått dit lite mer information och känner mig nöjd!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0