Årets första GB glass

Nu har vi ÄNTLIGEN fått tag på ett företag till vår c-uppsats så idag var vi där för ett besök. Trevligt!
Skall boka intervjuer imorgon samtidigt som vi fortsätter lira på inledning och teorigenomgång. Psykologiskt kontrakt är det som gäller!

Men när eftermiddagsdåset började komma över oss tog vi oss i kragen och gick ut. Vi gick ett varv mellan husen och letade efter en kiosk som tydligen skulle finnas i närheten. Någon kiosk hittade vi ej men däremot en pizzeria. Det gick lika bra, de sålde också det som vi var ute efter: Glass! Jag smakade på en av de nya Magnum-sorterna som jag tyvärr inte kommer ihåg vad den heter. Mums! Solen stekte och vinden ven.

I övrigt redigerar jag gästlistan till bröllopet och fundera på vad vi vill/borde/ska önska oss! :)

God natt, sov sött, dröm om alla småkryp du mött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0