Sommar?

Härligt!
Idag har det varit så varmt och soligt att jag kunde sitta på altanen och plugga och dessutom göra Elise sällskap ;)
Så glädjande att man kunde få uppleva ännu en någolunda varm dag, trodde de dagarna var förbi för den här gången då man kunde sitta ute i bara linne. Men nej jag hade fel! :)  



Men hösten gjorde sig ändå trots allt påmind då jag insåg att det var dags att plocka in strandmadrassen och picknick-filten från bilen, de kommer inte att komma till användning än på ett tag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0