Min skrothög

Åh vill ni veta något roligt? Not.
För ca 2 veckor sedan hade jag inne min bil på versktad för att fixa handbromsen för TREDJE gången på mindre än 1 år.
Sen var allt frid och fröjd...i ca en dag.
Då märkte jag att min bil låter VÄLDIGT mycket, värsta racerbilen.
Ja då har ljuddämparn/avgassystemet gått sönder.
Så nu ska jag in på verkstaden idag igen.
Inte okej!
Och så lagade jag ju min bilglasruta för några veckor sedan som hade en stor spricka i sig.

En sak är säker: En bil innebär bara kostnader!!
Ett nödvändigt ont.
Visst den är fin o så och jag gillar den.
Men det är ju inte svårt att räkna ut vart alla pengar går.... =S

Min förra bil hann jag precis ha i 1 år innan den kraschade.
Så nu hoppas jag att denna ska hålla lite längre än 1 år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0