Holistiskt hälsoperspektiv

Har haft två hektiska men roliga dagar på jobbet, kom hem 19.30 idag och insåg att jag måste läsa en artikel tills föreläsningen imon! Och inte misstänkte jag att en artikel kunde vara så lång... Suck.
Och jag gillar inte att plugga vid datorn för (som ni märker) så är det så sjukt lätt att glida in på annat...
Men jag har ingen lust att slösa på bläck och papper för att skriva ut en 20 sidor lång artikel.
Dilemma.
"Den hälsosamma organisationen". Hoppas den är roligare än vad den låter...!
"Att ha hälsan är att ha förmågan att åstadkomma det som är högprioriterat i ens liv".
Ja, jo, det är ju sant. Dags att läsa vidare...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0