Årets Tårthändelse närmar sig!!

Ni får inte missa Skandinaviens största Tårtuställning: Scandinavian Cake Show 2010!!!

Det är Tårtdecors årliga Tårtuställning som äger rum på Kvarnkullen i Kungälv 18-19 september! :D

Jag jobbade på Tårtdecor igår och nu är det full rulle kan jag säga! Jätteroligt!
Tårtuställningen är nästa helg så nu närmar den sig med stormsteg!

Det ska verkligen bli jätteroligt!
Ni måste komma dit och spana in alla tårtor,
titta på när demonstratörerna från hela skandinavien skapar tårtdekorationer,
köpa gott fika i cafét,
rösta på vilken tårta ni tycker är finast
eller bara hälsa på mig i kassan!!! ;D
Vi ses där!

Förra året ställde min vän Therese ut med en tårta som hon gjort helt själv, hur grym som helst!

Kanske är det någon du känner som ställer ut i år?!

Här är lite fler bilder jag tog förra året på utställningen:



Tänk att tårtor kan bli sådana här konstverk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0