Konsert och andra helgbestyr

Då var även denna helg slut...
I fredags var jag på konsert i Sävedalen.
Andreas Wijk sjöng grymt bra låtar tillsammans med Sofia!
NI är sjukt duktiga!! :)



Sjukt fräsch kyrka hade dom! Tyvärr väldigt suddig bild men det kanske går att få en uppfattning ändå... Framför allt av hur mycket folk det var som var där för att lyssna!

Ja det var en bra kväll!
Igår var jag både på mitt 14:e kusinbarn Julias dop och på ett annat kalas, för att sedan avsluta dagen med en film i soffan. Det blev Indiana Jones. En härlig äventyrsfilm.
Idag var det dags för oss ungdomar att för andra gången hålla i mötet med temat "Ny Tid". Det bjöds på allt ifrån sång, musik och filminslag till prat, after 8 och trolleritrick :)
Resten av dagen har bestått av bröllopsplanering och annat smått o gott!

Ja där fick ni min helg i komprimerad form!
Nu är det hög tid att sova.
God natt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0