Kommunikation på arbetsplatsen

Har precis skrivit klart examinationsuppgift 2 i Personalekonomi, en liten litteraturstudie kring boken "Kommunikation på arbetsplatsen". Det är en bok jag tycker mycket om! Den innehåller riktigt bra teorier, funderingar och tankeställare.

"De spelar ett spel. De spelar spelet att de inte spelar något spel. Jag ser att de spelar spelet att de inte spelar något spel. Om jag skulle säga att jag såg vilket spel de spelade så skulle de krossa mig. Alltså måste jag spela spelet att jag inte ser att de spelar ett spel."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0