Knäppt väder

Helt galet att årets första snö föll 21 oktober!!

Så här såg det ut vid min skola i Uddevalla igår!

Det blev rent kaos.
Många blev strömlösa, det blev inte jag, men jag blev internetlös istället. Därför kunde jag inte uppdatera något igår.
Idag hörde jag att i Bollebygd idag så hade det snöat, regnat, haglat och åskat under en och samma timma. Solen hade även tittat fram under den timman.
Vart är vädret påväg?
Är det sant att vi kommer få den kallaste vintern på 1000 år i år?
Och hur kan man i så fall veta det? Vad mätte dom med för tusen år sedan?

Idag har min bil i alla fall varit på verkstaden och fått handbromsen fixad för FJÄRDE gången, så nu hoppas jag verkligen att den ska hålla läääänge!!

Nu är det bråttom! Ska iväg till Sävedalens missionskyrka där det är nattmöte och konsert ikväll!
Måste kolla upp var detta ställe ligger... Det kan ju underlätta när jag ska köra dit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0