Höstig

Söndag.
Min första sovmorgon sen förra lördagen!!
Dagen började med att jag fick frukost på sängen av min underbara fästman<3
Resten av dagen har gått åt till att äta på min tårta och skapa en ny header :)
Jag tänkte att nu när hösten verkligen är här på riktigt så kan det vara dags att skapa en ny, mer höstlik header. Har som ni ser även skrivit upp lite av det som min blogg mest handlar om.

Bröllopstårtskursen igår var verkligen jätterolig!! Bilder på detta kommer förhoppningsvis upp ikväll. Men nu öser regnet ner och det är dags att åka på gudstjänst! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0