Fjärde gången gilt ?

Jaha då har jag besiktigat bilen och gissa vad? Den föll på målsnöret!
Handbromsen fungerar FORTFARANDE inte som den ska!! :(
Jag har varit inne med bilen 3 ggr på mindre än 1 år pga handbromsen, men den är alltså fortfarande inte tillräckligt bra.
Seriöst så irriterande. Nu får det vara nog!
Nu ska jag tillbaka till verkstaden igen och nu bara MÅSTE de klara av att fixa den så jag kan få ombesiktiga och bli fri från det där handbromsproblemet!! 

(Men jag borde väl se det från den ljusa sidan, jag fick ju inga andra anmärkningar i alla fall!)
:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0