Väder & Godis

Usch jag kunde verkligen inte somna igår. Somnade halv 3 på natten och skulle upp kl 6 idag... :/ Men men jag klarade mig igenom skoldagen i alla fall!

Idag har det verkligen varit varierande väder! Först var det soligt och vackert i Trollhättan, sen började det regna när jag körde hem, sen blev det så soligt och varmt igen hemma så jag gick ut och satte mig på altanen för att plugga. Men då blev det mulet och kallt så jag fick gå in. Sen skulle jag ut och cykla men då började det hagla!! Sen blev det uppehåll igen så jag kunde ge mig ut! Verkligen knas. 

Har ÄNTLIGEN gjort mitt GI-godis nu som jag velat göra i flera veckor :) Busenkelt; smält mörk choklad över hackade olika sorters nötter som sen får stelna! Mums!

Men nu är det sent igen och jag måste fortsätta plugga lite till... Imorgon ska jag till Tårtdecor!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0