Snart slut!!

Sista maj. Kan ni fatta? SISTA maj!! Imorgon är det juni. Imorgon är det SOMMAR! (ja nästan). Nu kommer en vecka fylld med bal och studenter. 

Min förkylning håller i sig, har varit sjuk sen i onsdags nu. Som tur är så har jag ju ändå orkat med allt jag ville, min födelsedag till exempel.

Sen kan jag meddela att Hemtentan är nu INLÄMNAD!! :D Så nu är det dags att koncentrera sig på Arbetsrätten vilket jag har saltsenta i på lördag. SEN är det ledigt i drygt 2 månader!!!!! :D Jippi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0