Simba

Igår såg jag filmen 21 Den var faktiskt riktigt bra!

Nu ska jag till att plugga så mycket jag kan, ska göra intervjumall inför intervjun jag ska hålla i på tisdag. Det är en anställningsintervjuträning vi ska göra i skolan, bra träning men lite nervöst!

Ikväll ska vi nog åka och lyssna på Frank Ådahl (ni vet han som är vuxna rösten till Simba i Lejonkungen!) och Solid Gospel mfl i Smyrnakyrkan.


Imorgon är det tydligen all day long shopping på g och jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sugen men det var ju inte alls längesen jag var ute och shoppade och det är egentligen ingenting jag behöver köpa, så jag måste verkligen hålla mig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0