Kubb

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena!
Som jag sa i mitt förra inlägg, det blir inte jättemycket tid över för bloggande denna vecka....
Men jag kan ju meddela att intervjuträningen igår gick bra och redovisningen av arbetstidslagen idag gick också bra. Så nu är iaf dom bitarna avklarade! :)

Har just kommit hem från en härlig kväll i Trollhättan! Vi hade lite "klassfest" med kubb o brännboll mm. Riktigt mysigt! Gillar min klass! :D

Det blev otroligt många bilder men här finns det inte plats för att lägga upp alla dom så ni får bara ett smakprov! :P

Men nu ska jag in på facebook för där väntar en överraskning! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0