I'm getting older

Igår var det min födelsedag, 22 år fyllde jag! Det blev en jättebra födelsedag. Hade regnat till och från hela veckan men just igår blev det så soligt och fint att vi kunde sitta ute på altanen och äta! Vi grillade och åt supergod hemmagjord potatissallad till. Sen testade jag ett nytt recept på efterrätt som blev rätt lyckat :) Det var mörk choklad, jordgubbar och digestivebitar varvade med en slags röra gjord på kesella, creme fraiche, vanilj- och florsocker och rivet apelsinskal. Jättemumsigt! Tyvärr glömde jag ta kort på det.
Sen blev det bullar, chokladmuffins med glacyr och sist men inte minst tårta så klart! :D

Som dekoration på tårtan la jag den kransen ni vet som jag spritsade på tårtkursen på Tårtdecor som jag va på i slutet av mars :) Tårtan var fylld med hallon och vit choklad-mousse!

Jag fick jättemycket fint i födelsedagspresent, bla en LILA mixer från OBH Nordica, ett taco-set, ett uppläggningsfat i form av en fisk från Sagaform, presentkort, Mirandanalle och Mirandakopp, choklad, väska, mascara o såna saker, boken om hur Twilight blev till och två stycken plancher på Bella och Jacob hehe!!! :P Jag är helnöjd! :D


TACK ni som förgyllde min dag! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0