Evigt farande

Idag har jag rört mig över stora geografiska områden... Allt är ju relativt men ganska stora i alla fall, har varit både uppe i Uddevalla och nere i Göteborg. Gått 1/4 tank bensin på en dag! =S
Först träffade jag min ena grupp i Uddevalla och gjorde klart power pointen och övade inför redovisningen om Arbetstidslagen. Sen träffade jag min andra grupp i Göteborg och genomförde den tredje och sista intervjun. 

Kvällen har inte varit effektiv. Var ute och cyklade i 45 min. Ja och nu sitter jag ju här. Men men, jag får helt enkelt ta och göra det jag hade tänkt att göra idag imorgon istället för nu måste jag verkligen ta igen förlorad sömn!
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0