Rix FM

Jo just det ja! Ringde till Rix Fm idag igen men nu kom jag inte ens fram. Jag ringde o ringde o ringde o ringde o ringde men icke då. Surt! Vill vinna en skiva! Veckans skiva är Melodifestivalen 2010 men den vill inte jag ha, så jag tänker va lite busig och fråga om jag kan få Rix FM's skiva istället... OM jag kommer fram nån gång vill säga.

Erik Saade va på Rix Morron Zoo i morse. ÅH jag älskar att lyssna på det på morgonen, varje morgon när jag kör till trollhättan. Har blivit min lilla tradition :) Och den tänker jag fortsätta med!

Längtar tills Melodifestivalen på lördag!

God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0