Ny kurs

Idag började jag en ny kurs: Arbetsrätt. Helt okej. Bra föreläsare, i alla fall om man jämför med vissa andra... Det var struktur på henne och man märkte att hon hade förberett sig och ansträngde sig att få ett bra framförande. Det gillar jag! Till skillnad från flera andra så undanhöll hon inte information, hon var jätteöppen och delade gärna ut papper och lösningar. Skönt!

Imorgon börjag jag nästa kurs: Personalarbete och strategiskt human resource management. Haha det namnet alltså...! ;P

Nej nu ska jag påskpynta! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0