Keep going

Japp igår var också en bra dag! :) Hur länge ska det få fortsätta tro? Men jag kom hem så sent igår så jag orkade inte blogga.
Egentligen hände inget särskilt igår. Jag satt i skolan och pluggade i 8 timmar. Vi fick gjort en hel del! Trivs verkligen i min grupp. Snart är det bara 1 år kvar på utbildningen och jag börjar inse att jag nog kommer sakna klassen!
Ja så trots att det bara var en helt vanlig onsdag igår så var den bra!

Och när jag satt i bilen på väg hem till Simon ringde jag Rix FM. Jag lyssnar på Rix FM varje dag så jag tänkte varför ringer jag aldrig in?! Så när Christian Hedlund sa att man hade 5 min kvar att ringa in och rösta på Rix top 6 så slog jag numret! Men det var upptaget nästan hela tiden så jag försökte om och om igen. Tillslut blev det vanlig ton, det pep till och någonting hände. Jag kom fram! Men haha tyvärr för sent, jag hörde Christian berätta om hur många röster låtarna fått och vilken placering de fått. Så jag bara satt där tyst i luren. Varför lät de mig komma fram när det var för sent? Jag la på. Lite kul var det iaf :)

Varför gör man inte mer såna där saker undrar jag? Typ ringer in till radio, anmäler sig på tv4.se till att sitta med i publiken i Parlamentet, ställer upp i Postkodmiljonären eller ber Äntligen hemma komma hem och fixa huset? Eller varför inte Bygglov? Eller gå på massa konserter, var med på premiärer, träffa kändisar, tävla, ställ upp på modellfotografering. Ja listan är lång. Finns ju egentligen massa kul man kan göra! Så varför tar man inte chansen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0