Earth Hour

Tjeeeena!
Ja vad har hänt sen sist? I tosdags jobbade jag ju och det var roligt som vanligt! Det var också våffeldagen i torsdags så då åt jag självklart våfflor! :)

Igår var det examinationsseminarium i skolan. Så nu är även andra kursen avslutad. Har avslutat två kurser denna veckan, vilket innebär att nästa vecka startar två nya kurser: Arbetsrätt och Personalarbete och strategisk human resource management. Som alltid får man ingen info i förväg och jag vet knappt mitt schema än. Har lyckats låna kurslitteratur på biblioteket till den ena kursen (fast dom måste lämnas tillbaka om 14 dagar :S) men till den andra kursen har jag inte ens hittat litteraturlistan än. Ja, som alltid lika underbart....

Jag kan ju bara förtydliga:
Jag rekommenderar INTE Högskolan Väst, om du inte är en person som kan leva helt flexibelt och inte bryr dig om planering vill säga...!

Nog om tråkigt plugg. Idag händer nada! Simon ligger i soffan och kollar på sport. Jippi. Måste gå o rädda honom. Ikväll ska vi se 2012 som alla har kritiserat stenhårt. Får väl se om vi tycker den är lika dålig.
Sen får ni inte glömma att släcka alla lampor ikväll kl 18 för då är det Earth Hour!! Hade det inte regnat ute så hade vi nog åkt in till Kungälv ikväll för det är värsta jippot där med artiser o grejer och så ska det vara fackeltåg mm, pga earth hour då.

Idag är det även modevisning på Allum i Partille och Robin Bengtsson<3 är där! Men det lär ju inte hända att jag tar mig dit heller... Blir väl en vanlig seg dag hemma ;P
Imorgon ska jag till Tårtdecor på Baskurs! Baskurs är en tårtkurs, vi ska lära oss grunderna i tårtdekorering, som tex att spritsa och göra rosor! Det ska bli utmanande och förhoppningsvis kul! Om jag lär mig lite själv om hur man gör blir det lättare för mig sen att svara på kunders frågor, och det kan ju vara bra!

Ja där har ni lite uppdatering om mitt liv! ;) Ha en bra dag i regnet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0