Twilight Movie Night

Idag släpps biljetterna till Twilight Movie Night 29 juni, då både Twilight, New Moon och Eclipse kommer visas, men jag kommer antagligen inte kunna gå! :( Finns ingen som har tid eller lust att sitta på bio den natten. Så himla typiskt! Jag ville verkligen!!
Men men...jag får gå på premiären av Eclipse 30 juni istället! :D

Snart ska jag ut till Marstrand och kolla på alla vackra balklädda studenter, bla min fästmans lillasyster! :D Mimers Hus i Kungälv har bal ikväll. Kan inte fatta att det är TRE år sedan jag själv gick på min bal och tog studenten!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0