Fler biljetter!!

Just nu packas det för fullt. Jag ska strax åka till småland och hälsa på släkten! :)
Kommer hem på fredag och då är Eric Saade i Kungälv, haha. Sen ska jag jobba på lördag och efter det ska jag på studentfest. 

Sen har vi bokat biljetter till Dear John som hade biopremiär i fredags!! :D Men i fredags kunde vi ju inte gå för då var det fullt upp med studenter och annat. Dear John är ännu en bok av Nocholas Sparks, samma författare som till The last song, The notebook och A walk to remember!! Längtar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0