Balen 2010

Det var en underbart vacker dag igår för att ha bal på! :)



Josef, Madde, Hanna, Louisa, Simon <3

Låg en cool båt i hamnen i Marstrand.
Idag ringde klockan 05:00, jag åkte hemifrån kl 06! :O Hujedamej.
Men nu är jag hemma igen och ska sätta fart, måste se till att plugga det sista innan tentan!
Imorgon blir det studentkalas för hela slanten!! Mimers Hus i Kungälv, Nösnäs i Stenungsund, LM Engström i Göteborg, är det nån mer skola som tar studenten som jag inte vet om?
Kul ska det bli i alla fall! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0