Längesen!

Ojoj nu var det ett tag sen jag uppdaterade här! Händer så mycket hela tiden så jag har inte riktigt tid. Jag jobbar ganska mycket och när jag är ledig passar jag på att vara ute och hitta på saker.

Igår träffade jag Anna, Sanela och Linda! :D Riktigt trevligt!


Sen var jag på "Lotta på Liseberg". Det var artister som tex Alcazar och Jessica Andersson där.
Min syster vann 2 kg Marabouchoklad och mamma vann första vinst på Paradishjulet och andra vinst på Centerhjulet. Själv vann jag ingenting... Men men.

Nu måste jag packa för jag ska iväg två nätter med jobbet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0