The show must go on

FY vilken ofantligt otroligt tråkig dag jag haft!!! Ibland ville jag bara gråta... Jag VILL verkligen INTE plugga! Ingen lust, ingen ork, ingen inspiration. Det är hemskt. Och det värsta är att jag MÅSTE. Hemtentan ska in nästa vecka och det var visst lite mer att göra än vad jag tänkt mig. Hur som helst, nog om plugget. Har kommit på att det är nästan i princip det enda jag skriver om.... :S Astråkigt ju!

Har skaffat mig en ny kamera!! :D En Casio Ex-H10! Asbra! Men glädjen varar självklart inte länge, nu har det blivit en ful svart prick på displayen :( Det måste jag göra något åt, tänker inte bli missnöjd med den efter en vecka! Alltid är det nåt... Hur som helst blir fotona mycket bättre än på min gamla kamera så jag är nöjd! (:


A word's just a word 'til you mean what you say.
And love isn't love 'til you give it away.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0