Längtar tills kommande premiärer!

Haha knäppt att mitt förra inlägg publicerades 4 gånger!!

Min helg har varit 3 dagar lång för jag har varit ledig även idag!! Har varit en fixar-dag.
Igår spelade vi Wallstreet och jag vann med 2 950 000 kr! Jo jag tackar ja! ;)

Ikväll såg jag Familjen Annorlunda. Älskar verkligen den serien, den är så mysig!
O så var det ju Guldbaggegalan också. Johan Glans är underbar hehe! Men vad besviken jag blev på Noomi när hon vann "Bästa kvinnliga huvudroll". Jag hoppades på att hon skulle vinna, men kunde hon inte säga något mer än "tack" när hon tog emot priset ?

Åhh nu längtar jag så på att tre kommande filmer ska ha biopremiär:
-Dear John (Skaparen av The notebook. Med Channing Tatum och Amanda Seyfried!) Biopremiär 7 maj.
-The last song (Också skaparen av The notebook. Nicholas Sparks har alltså skrivit båda böckerna! Med Miley Cyrus!) Vet inte när den har premiär...
-Eclipse (såklart!!)

LÄNGTAR!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0