Dag 7

Idag gick pluggandet äntligen bra!! Hann göra två tentafrågor! :D Så nu har jag bara en kvar + halva delen av en reflektion kvar. Det hinner jag lätt! Mitt mål var att bli klar denna vecka men hinner jag inte det så har jag tisdag eftermiddag och onsdag på mig också. Göttans! Helgen vill jag i alla fall vara ledig!!
 
Zandra har som sagt varit här ikväll! :) Vi fikade och tjötade! På måndag åker hon tillbaka till Nya Zeeland så nu ser jag inte henne på ett halvår/år igen :/ Tänk så det kan bli! Lilla värld.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0