Dag 13

Sitter här och ska skriva det sista på hemtentan nu. Känner mig rätt stel, massagen i måndags tog hårt! Hjälp vad hon tryckte, vände och vred. Hon vred till hela mitt bäckenben för det var tydligen vridet... Så det känns just nu kan jag säga. Men jag hoppas det blir bättre, så det inte är nåt farligt. Att det gör ont pga tryckandet och inte pga att hon ställde till det för mig...

Igår kom Matilda hem till mig! :) Det var verkligen så trevligt och mysigt! Massa bra samtal! (:

Idag är det tjugondedag knut och granen är nu utslängd, så nu är det bara att ta tag i plugget.
Imon eftermiddag blir det GÖTT och tre dagar framöver innan nästa kurs börjar på måndag. Eller vänta, jag menar nästa kursER. Ja vi ska tydligen läsa parallellt IGEN. Det var ju bra att man hade fått information om det.
Jag har slutat bli förvånad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0