Bara lite babbel...

Idag har jag jobbat på Tårtdecor!! (Kolla in tartdecor.se) ;) Världens bästa jobb!! :) Trivs såå bra där!
Men imon ska jag upp till Trollhättan igen. Jag och mina 5 projektgruppskollegor ska redovisa vår projektplan för klassen på seminariet. Sen på onsdag ska vi träffa två anställda från Uddevalla Energi som vi utför projektet åt. Imon börjar även en ny kurs, "Relationsproblematik och det konsultativa arbetssättet II", så nu blir det allt mycket att göra! Parallella kurser är inte min grej alltså :( Men jag får verkligen hoppa att det blir bättre än hur det var innan jul!!
Jag har njutit så mycket nu av att "bara" ha grupparbete och (i princip) slippa plugga hemma!!!!! Helt underbart! Då har jag hunnit ägna mig åt allt annat jag vill (och inte vill men måste) göra, som tex leta jobb och valbara kurser inför hösten. Och jag har hunnit spendera fler vardagar ihop med Simon som vi annars inte brukar hinna med :/ Så jag hoppas inte det blir alltför mycket att göra nu bara för att en ny kurs börjar.

Nej nu börjar Familjen Annorlunda!!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0