Fredagen den 13:e

Akta så du inte har otur idag! ;P
För mig är det nog snarare tvärtom, 13 är tillsammans med 15 mitt lyckonummer!

Har just kollat på Teen Choice Award på youtube. Men jag blev allt lite besviken, allt detta prat om att hela Twilight castet skulle vara där, visst Taylor och Robert fick några priser under showen, men allt annat hände i ca 2 minuter på slutet och man hann knappt se dem. Nej det var lite överdrivet. Och Kristen var ju inte ens där!
Men det var kul att Sandra Bullock, Selena Gomez och Channing Tatum vann priser i alla fall!

Nu har jag ytterligare två filmer att lägga till i min "dessa-filmer-har-jag-sett-i-sommar-listan"; "The book of Eli" (med "Jackie" från That's 70s show) och "Eurotrip" ;D

Nej nu börjar jag jobba om 2 timmar (min sjunde arbetsdag på raken) så det är dags att lämna datorn... Ska jobba i 24 timmar som vanligt typ. Men detta är min sista helg för denna sommar. Sen har jag inget mer pass inbokat på mitt ena jobb, bara Tårtdecor kvar!

Förutom jobb i helgen blir det stort släktkalas och förhoppningsvis Rix Fm Festival!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0