Film -en gång för alla

Jag har lagt märke till hur det har blivit mer och mer filmskrivandes på sistone. (Egentligen är ju detta inget konstigt eftersom jag älskar att se på film och ser åtminstone några filmer i veckan.)
Därför tog jag mig i kragen och skapade en ny kategori som så passande fick heta just "Film".

Så än en gång, här kommer de filmer jag har sett nyligen:
The last song
Dear John
Eclipse
It's complicated
What happens in Vegas
Killers
Vägen
Men who stare at goats
Just like heaven
Skattkammarplaneten
Det regnar köttbullar
Trollkarlens lärling
Knight and Day
The Dark Knight
Clash of the titans
A cinderella story
Princess Protection Program
Percy Jackson and the lightning thief
Prinsessan och grodan
Love Happens
Rambo
The book of Eli
Eurotrip
The Ghost Writer
Bounty hunter
Alice i underlandet



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0