Shopping & Anna Bergendahl!!

För ett tag sen skrev jag att jag är jätte shopping-sugen, och idag har jag äntligen fått shoppa! :)
Haft en härlig dag på Allum tillsammans med Simon!
Inhandlade ett par jeans, en vit top, en vit klänning, jeansleggings, en bh och en hårklämma! :D Lovely!

Sen var Annan Bergendahl där också och promotade sin nya cd "Yours Sincerely"! Hon sjöng tre låtar:
"This is my life", "My love" och "The army".


Tyvärr är fotona bara tagna med en vga-kamera, därför är de så dåliga! Hade jag vetat bättre hade jag ju tagit med min kamera! Men en liten glimt fick jag iaf! :)

Så jag har med andra ord haft en riktigt bra dag, shoppat, ätit gott och spelat Brainstorm! Men efter en heldags shopping blir man mycket trött, så nu är det hög tid att sova några timmar innan morgondagens strapatser!
God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0