Kyckling

Okej, jag skulle ju spritsa kristyrkycklingar men jag kan säga att det var lättare sagt än gjort...
Blev inte alls nöjd :S Kycklingarna såg snarare ut som små aliens...! Eller som Michelin-gubbarna eftersom jag inte kunde få dem helt släta.
Blev absolut inte lika fint som när ett proffs visar hur man ska göra.
Men jag får hoppas på bättre lycka nästa gång!
Lägger i alla fall ut några bilder... Men kycklingarna är pinsamt dåliga så det blir bara två bilder på dem! :O

  
Förberedelser...           Vit kristyr...                ...blir gul kristyr! :)
  
                                  Mina zombie-kycklingar haha...!

Så här borde kycklingarna sett ut:


Som sagt, bättre lycka nästa gång! :)
Nu är det tidig påskafton så jag ska gå och lägga mig!!
Hoppas ni alla får en trevlig påskafton!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0