Duktig

Idag har jag varit duktig :) Jag började dagen med att cykla en sväng, sen gjorde jag ägg- och ostomelett med bacon till frukost. Sen har jag ägnat större delen av dagen åt att tvätta och städa bilen. Så nu är den riktigt vårfin! Men usch vilken tid det tog... Nu är det inte många timmar kvar på dagen och jag vill hinna med att vara ledig samtidigt som jag måste ta tag i att kolla upp vilka valbara kurser som jag ska välja till hösten. Senaste ansökningsdag är ju nästa torsdag, 15 april, så jag tänkte göra det idag! Så tjo hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0