Shoppoholic

Yes idag har det shoppats hela dagen!! Gick upp kvart i 7 i morse, jag var i Nordstan innan affärena öppnat, har aldrig hänt förr!! Som tur var fick jag tag på allt jag sökte, annars brukar det ju va så att när man väl har som mål att få tag på något särskilt, då hittar man det inte. Men när man bara är ute spontant, då hittar man massor...
Jag fick köpt mig två nya klänningar, kofta, kjol, accessoarer mm! Och det viktigaste: julklappar!! Nöjd :)

Efter shoppingen träffade jag Jenny, Tobbe, Emanuel, Jocke och Emil och vi gick och fikade på Franks, ett ställe jag inte är så förtjust i. Sist jag var där kom de plötsligt på att de jag beställt var slut och idag ville jag ha varm choklad men chokladen var slut. Alltid något som är slut :/ Men sällskapet var trevligt i alla fall! (:

Nej nu är det hög tid att sova!! Ska upp om 5,5 timmar! :O Föreläsningar resten av veckan nu... Tjo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0