Föreläsningsfri!!

Äntligen föreläsningsfri!! I i alla fall 19 dagar, inte illa! 11 januari bär det av till skolan igen... Men fram tills dess ska mycket hända. Jag ska försöka vara LEDIG! Men jag måste dock plugga också.... Vilket jag ska göra nu. En sista gång, sen tänker jag vara ledig ända fram till 4 januari!! Jag ska inte plugga ett enda dugg fram tills dess hade jag tänkt.  

Men när seminariet är färdigskrivet idag (vilket jag hoppas att det blir) då ska jag pynta, slå in julklappar, klä granen, baka pepparkakshusdass (!) och fixa och dona! Massa underbart julfix :)

Men nu riktar jag blicken mot Mentorskap: Coaching och co-coaching....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0